Monday, March 3, 2014

Testimonial Vivix.


*Entry dan testimonial ini memang dari pihak saya sendiri.

Cerita sebenar, saya belikan vivix untuk nenek saya yang sedang sakit. Seminggu makcik saya berikan vivix pada nenek saya, dan sedihnya nenek tak dapat terima vivix. Lagipun umur nenek dah cecah 80 tahun! saya pun risau juga sebab dia dah tua kan. Sebabnya dia dah masuk hospital waktu itu, dan saya tak nak bebankan dia lagi dengan paksa dia ambil vivix. Nanti dia cakap saya nak suh dia sakit pulak..hihihi 

Dua tiga hari selepas nenek stop ambil vivix. Makcik saya call, cakap dia yang amalkan vivix tu sekarang sebab sayang katanya nak buang, harga boleh tahan mahal ;) Makcik bagitahu lagi, dia kerap sakit kepala, pening, badan lenguh dan dahaga semacam! Sudahhh. saya dah naik risau sebab makcik pun umur dah cecah angka 6+. Saya sedaya upaya cakap pada dia dan nasihatkan dia tentang vivix. 
Betul, untuk sesetengah orang, mereka akan rasa kesan sampingan di awal pengambilan supplement kesihatan shaklee. Seperti yang makcik saya lalui. Saya bagi dia tempoh seminggu, selepas seminggu kalau dia rasa ok, maknanya alhamdulillah, vivix dah sebati dengan badan.

Dan......minggu lepas saya balik ke kampung, buka peti ais rumah nenek, nah...dah nak habis vivix ni! Terus saya panggil makcik, haa..ni kenapa ni dah nak habis?? hehe, dia cakap itu lah, itu yang panggil kakngah ke dapur (dia bahasakan saya kakngah)..hehe dalam hati alhamdulillah! tambah makcik lagi, lepas seminggu tu, badan dia rasa sangat ringan, rasa selesa, tak sakit belakang kerap dah dan bermacam-macam lagi kebaikannya! Syukur~ berbaloi walaupun niat nak bagi nenek sihat. hehe ada hikmahnya,apabila makcik sihat bolehlah jaga nenek dengan tabahnya :D




Makcik cakap dia sanggup pre-order vivix lagi walaupun mahal. Elok katanya!


Jom~ order Vivix dari saya dengan harga yang boleh melegakan anda! :)

Hadiahkan vivix shaklee untuk ibu bapa, nenek, atau untuk suami / isteri anda!

Cepat-cepat dapatkan nya dari saya, pengedar sah shaklee anda

-Nurul- call.sms.whatsapp - o13-4oo3682!

:)


0 comments:

Post a Comment